Endermoloji

gummy-smile.png
floater-1.png

LPG (ENDERMOLOJİ) HAKKINDA BİLMENİZ GEREKEN HER ŞEY

Endermologie, selülit görünümünü azaltmak için tasarlanmış tek FDA onaylı ve ameliyatsız yöntemdir. Terim Fransa'da ortaya çıktı ve "dermis yoluyla" anlamına geliyor. ... Bu ilk tedavilerden sonra, sürecin selülit görünümünü azalttığını ve cildin genel dokusunu iyileştirdiğini keşfetti.

ira_endermologie_lpg_kusadasi

Endermologie gerçekten işe yarıyor mu?

Fizyoterapistler ve hastalar kısa süre sonra bunun selülit görünümünü de azaltmada etkili olduğunu keşfettiler. Çoğu insan, bazen lipomasaj olarak adlandırılan Endermologie'yi uyluk ve popo için selülit tedavisi olarak kullanır, ancak diğer alanlarda da kullanmak güvenlidir. ... Cildin sıkılaşmasına, sıkılaşmasına ve ayrıca selülitlerin azalmasına yardımcı olur.”

Endermoloji ne işe yarar?

Geliştirilmiş Lenfatik Drenaj
Lenfatik sistemin görevi, bağışıklık sistemini korumak için vücuttaki istenmeyen toksinlerden ve atıklardan kurtulmaktır. ... Motorlu endermologie cihazı, benzersiz emme ve yuvarlanma hareketi ile dolaşımı uyarır ve lenfatik sistemi daraltan bağ dokusunu yumuşatır.

Endermologie sonuçları ne kadar sürer?

Son araştırmalar, sonuçların 6 aya kadar sürebileceğini gösteriyor. Ancak bu yaş, yaşam tarzı ve hormonal değişikliklere bağlıdır. Optimal sonuçların elde edilmesi için, tedavinin ilk kürünü bitirdikten sonra en az ayda bir kez idame seansları önerilir.

Sonuçları görmek için kaç Endermologie tedavisi gerekir?

10 seanslık bir dizi sonuç elde etmek için iyi bir başlangıç olacaktır. İlk 6 tedavi 2 haftalık bir zaman periyodunda önerilir, diğer tedaviler istenen görünüm elde edilene kadar haftada iki kez alınmalıdır.

Endermologie cildi sıkılaştırır mı?

Evet, endermologie cildi sıkılaştırır. Endermologie tedavileri, dolaşımı iyileştiren ve şişkinliği gideren lenfatik drenajı teşvik eden derin doku masajları verir ve sonuçta gevşek cilt görünümünü iyileştirir ve genel bir şekillendirme etkisine sahiptir.

Endermologie selüliti daha da kötüleştirir mi?

Çoğu araştırma, endermoloji dahil masaj tekniklerinin cildinizi kısa süreliğine daha iyi gösterdiğini ancak selülit dokusundan fayda sağladığını gösteriyor.

Endermoloji ağrılı mıdır?

Endermologie ağrılı bir işlem değildir ve birçok hastamız bunu derin bir masaj hissi olarak tanımlar. Tedavinin gücü, konfor seviyenize göre ayarlanabilir.

Yüz için Endermologie nedir?

Face Endermologie, LPG, Fransa tarafından geliştirilen en son ameliyatsız yüz germe teknolojisidir. Cildinizin doğal kolajen ve elastin üretimini uyararak yaşlanma belirtilerini onarır ve önler ve herhangi bir kesinti olmaksızın gevşek cildi azaltır. Yüz Endermologie tedavileri 35 veya 45 dakika uzunluğundadır.

Endermolift nedir?

Endermolift yüz, boyun ve dekolte bölgesindeki hassas dokuların yaşlanma sürecini önlemek ve yavaşlatmak için özel olarak tasarlanmıştır.